Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne | |
Materiał uszczelnienia | Guma | |
Materiał | Odlew aluminiowy | |
Ilość zębów | 26 | |
Liczba skrzydeł | 5 | |
Ciężar [kg] | 1,126 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4044688509956 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 60 15 0020 SWAG Autoteile GmbH
AUDI | 034 121 004 AV | |
AUDI | 035 121 004 | |
AUDI | 035 121 004 A | |
AUDI | 035 121 004 AV | |
AUDI | 035 121 004 AX | |
AUDI | 035 121 005 E | |
AUDI | 035 121 005 EV | |
AUDI | 035 121 005 EX | |
AUDI | 035 121 005 K | |
AUDI | 035 121 005 KV | |
AUDI | 035 121 005 KX | |
AUDI | 34 121 004 AV | |
AUDI | 35 121 004 | |
AUDI | 35 121 004 A | |
AUDI | 35 121 004 AV | |
AUDI | 35 121 004 AX | |
AUDI | 35 121 005 E | |
AUDI | 35 121 005 EV | |
AUDI | 35 121 005 EX | |
AUDI | 35 121 005 K | |
AUDI | 35 121 005 KV | |
AUDI | 35 121 005 KX | |
VOLKSWAGEN | 034 121 004 AV | |
VOLKSWAGEN | 035 121 004 A | |
VOLKSWAGEN | 035 121 004 AV | |
VOLKSWAGEN | 035 121 004 AX | |
VOLKSWAGEN | 035 121 005 E | |
VOLKSWAGEN | 035 121 005 EV | |
VOLKSWAGEN | 035 121 005 EX | |
VOLKSWAGEN | 035 121 005 K | |
VOLKSWAGEN | 035 121 005 KV | |
VOLKSWAGEN | 035 121 005 KX | |
VOLKSWAGEN | 34 121 004 AV | |
VOLKSWAGEN | 35 121 004 A | |
VOLKSWAGEN | 35 121 004 AV | |
VOLKSWAGEN | 35 121 004 AX | |
VOLKSWAGEN | 35 121 005 E | |
VOLKSWAGEN | 35 121 005 EV | |
VOLKSWAGEN | 35 121 005 EX | |
VOLKSWAGEN | 35 121 005 K | |
VOLKSWAGEN | 35 121 005 KV | |
VOLKSWAGEN | 35 121 005 KX |
Zastosowanie Pompa wodna 60 15 0020 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020