Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 62 15 0014 swag autoteile gmbh

Pompa wodna 62 15 0014 SWAG Autoteile GmbH

62 15 0014 Pompa wodna SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

62 15 0014

Materiał wirnika pompy wody Tworzywo sztuczne
Materiał uszczelnienia papier
Materiał Odlew aluminiowy
Ilość zębów 20
Liczba skrzydeł 6
Ciężar [kg] 0,831
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dla numeru OE 1201.61
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688510600

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 62 15 0014 SWAG Autoteile GmbH

Pompa cieczy chłodzącej pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, EVASION, XANTIA, ZX; FIAT ULYSSE; PEUGEOT 306, 309 II, 405 I, 405 II, 406, 806, EXPERT, PARTNER 1.6/1.8/1.9 10.82-10.04
numery OEM:
CITROËN      1201.61
CITROËN      E111238
CITROËN      E111490
FIAT      9565656788
PEUGEOT      1201.61
PEUGEOT      E111238
PEUGEOT      E111490
zamienniki:
WP1496
brak
DELPHI
33-0110
brak
KAGER
AQ-1439
brak
OPTIMAL
AQ-1129
brak
OPTIMAL
330065
brak
Car S.p.A (InterCar)
WP0245
brak
LPR
1 987 949 742
brak
BOSCH
WP 0011V
brak
HUTCHINSON
8MP 376 801-081
brak
HELLA
8MP 376 801-081
brak
BEHR HELLA SERVICE
KDP459.080
brak
SNR
V22-50005
brak
VAICO
3900030
brak
SASIC
WP6076
brak
CONTITECH
WP0103
brak
GATES
8MP 376 801-084
brak
BEHR HELLA SERVICE
8MP 376 801-084
brak
HELLA
WP11
brak
HUTCHINSON
DP015
brak
DAYCO

Zastosowanie Pompa wodna 62 15 0014 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 62 15 0014

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.