Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 83 93 4480 swag autoteile gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 83 93 4480 SWAG Autoteile GmbH

83 93 4480 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
57.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

83 93 4480

parzyste numery artykułów 83 93 4481
Gwint wewnętrzny [mm] M17 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Kolor czarny
Materiał Stal
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,43
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688564603

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 83 93 4480 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MAZDA 3, 5 1.3-2.3 10.03-

SWAG Autoteile GmbH jest liderem w Europie produkującym dobrej jakości końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka 83 93 4480 znajdujący się w ofercie naszego sklepu. Produkowane przez SWAG Autoteile GmbH części wykonywane są według wysokich norm jakości, dotyczy to także końcówek drążka 83 93 4480. Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka 83 93 4480, to zasłuuga dużych wysiłków firmy SWAG Autoteile GmbH w sposobie wykonania i zastosowania wysokiej jakości materiałów do produkcji.
Końcówki drążka produkowany przez SWAG Autoteile GmbH jest wzorem do naśladowania dla innych producentów części samochodowych w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk SWAG Autoteile GmbH jest przykładem dla pozostałych producentów dla motoryzacji.
Końcówka drążka 83 93 4480 ma zastosowanie do samochodu MAZDA CAROL (HB12_, HB22_, HB23_) od 1998.11 oraz wielu innych modeli aut.
Zgodnie z deklaracją producenta oglądanej części końcówka drążka o numerze 83 93 4480, o jej przyporządkowaniu do samochodów MAZDA, może wystąpić sytuacja, że niezbędny będzie kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji poprawności doboru. Oferowane w naszym autosklepie części samochodowe, w tym końcówka drążka producenta SWAG Autoteile GmbH, mają najlepszą cenę w internecie, a dostawa zamówionych części zamiennych jest szybka i bezproblemowa.
numery OEM:
MAZDA      BP4L-32-290

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 83 93 4480 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 83 93 4480 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.