Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2117902 textar

Klocki hamulcowe - komplet 2117902 TEXTAR

2117902 Klocki hamulcowe - komplet TEXTAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

21179, 21179 168 0 5, 21289

numer części:

2117902

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 72
Wysokość [mm] 60,6
Grubość [mm] 16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Numer WVA 21179
System hamulcowy Teves
Numer artykułu zalecanego dodatku 82028000
Długość opakowania [cm] 9,5
Szerokość opakowania [cm] 8,2
Wysokość opakowania [cm] 7,3
Techniczny numer informacyjny 21179 168 0 5
nr EAN 4019722079382

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2117902 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CITROEN AX, PEUGEOT 106 I 1.0-1.5D 07.86-12.98
numery OEM:
CITROËN      425090
CITROËN      425284
CITROËN      425321
CITROËN      95569340
CITROËN      95619549
CITROËN      95619550
CITROËN      95619601
CITROËN      95619602
CITROËN      95619603
CITROËN      95646300
CITROËN      95647611
CITROËN      95650935
CITROËN      95650936
CITROËN      95650937
CITROËN      95650938
CITROËN      95658617
CITROËN      95658938
PEUGEOT      425090
PEUGEOT      425284
PEUGEOT      442794
PEUGEOT      95569340
PEUGEOT      95619549
PEUGEOT      95619550
PEUGEOT      95619601
PEUGEOT      95619602
PEUGEOT      95619603
PEUGEOT      95646300
PEUGEOT      95647611
PEUGEOT      95650935
PEUGEOT      95650936
PEUGEOT      95650937
PEUGEOT      95658617
PEUGEOT      95658938
zamienniki:
168238
brak
VALEO
BL1257A2
brak
FTE automotive GmbH
9490
brak
OPTIMAL
FDB535
brak
FERODO
FSL535
brak
FERODO
540150
brak
VALEO
540153
brak
VALEO
540501
brak
VALEO
0 986 460 760
brak
BOSCH
0 986 461 108
brak
BOSCH
0 986 461 109
brak
BOSCH
0 986 490 760
brak
BOSCH
BP538D
brak
QUINTON
221920
brak
NK
223721
brak
NK
P 61 047
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2117902 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2117902 TEXTAR:

2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
.
2021-06-09
 5/5
Renomowana marka, trudno odnieść się do jakości produktu ponieważ został zainstalowany tydzień temu.
2019-11-03
 5/5
Dobra jakość.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-19
 5/5
Klocki pierwsza klasa
2021-03-20
 5/5
ok
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-23
 5/5
Ok
2022-10-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-03
 5/5
ok
2019-11-17
 5/5
Ok
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
2022-07-13
 5/5
Ok.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.