Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2241701 textar

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2241701 TEXTAR

2241701 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

22417, 22417 192 1 4, 8897D1056

numer części:

2241701

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 150,4
Wysokość [mm] 56,4
Grubość [mm] 19,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 22417
System hamulcowy Bosch
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 22417 192 1 4
nr EAN 4019722483233

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2241701 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CHRYSLER 300C, DODGE CHALLENGER, CHARGER, MAGNUM 2.7-6.4 09.05-

Klocki hamulcowe 2241701 mają zastosowanie do modeli samochodów

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE klocków hamulcowych 2241701 producenta TEXTAR

DODGE

51425555AA

numery OEM:
CHRYSLER      05174001AC
CHRYSLER      5174001AC
DODGE      51425555AA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2241701 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2241701 TEXTAR:

Michał,
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
Mariusz, Dukla
2023-07-23
 5/5
Ok
Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Ok.
Krzysztof, Lubań
2021-07-06
 5/5
Ten sam klocek zakupiony w DE ma na pleckach wybijany kod produktu a u nas tylko nadruk... Oby jakościowo był podobny :)
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-12-08
 5/5
Super Polecam
IWONA, ZIELONKA
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Jaworzno
2023-05-01
 5/5
jeszcze nie testowałem ale wyglądają dobrze
Sławomir, Golczewo
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2023-10-03
 5/5
ok
Rafał, Warszawa
2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Lublin
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Jachranka
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Krotoszyn
2020-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rybnik
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominika, Radłów
2022-10-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Maciej, Lublin
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2020-09-28
 5/5
bdb.jakość w najlepszej cenie,klocki nie pylą tak jak zwykłe,nie miałczą,
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielonka
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2020-02-07
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 98042400
Jarosław, warszawa
2024-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.