Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2312601 textar

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2312601 TEXTAR

2312601 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR
150.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

20968, 23126, 23126 175 0 5, 7395D394, 7397D394, 7778D901

numer części:

2312601

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 156,5
Wysokość [mm] 63,9
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 23126
System hamulcowy Teves
Numer artykułu zalecanego dodatku 82029300
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
Techniczny numer informacyjny 23126 175 0 5
nr EAN 4019722200861

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2312601 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: JAGUAR XJ, XJSC, XK 8 2.9-6.0 09.73-12.06

Klocki hamulcowe 2312601 mają zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

DAIMLER

SUPER EIGHT

Numery OE klocków hamulcowych 2312601 producenta TEXTAR

JAGUAR

C2A1541, JLM001829, JLM1829, JLM20702, JLM21222, JLM21917, MJE2001AA, MJE2001AB

numery OEM:
JAGUAR      C2A1541
JAGUAR      JLM001829
JAGUAR      JLM1829
JAGUAR      JLM20702
JAGUAR      JLM21222
JAGUAR      JLM21917
JAGUAR      MJE2001AA
JAGUAR      MJE2001AB

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2312601 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2312601 TEXTAR:

2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-23
 5/5
Ok
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-12
 5/5
Używam od kilku lat, jestem zadowolony.
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2020-09-28
 5/5
bdb.jakość w najlepszej cenie,klocki nie pylą tak jak zwykłe,nie miałczą,
2021-06-09
 5/5
Renomowana marka, trudno odnieść się do jakości produktu ponieważ został zainstalowany tydzień temu.
2021-03-20
 5/5
ok
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
2023-10-03
 5/5
ok
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-31
 5/5
Ok
2023-08-08
 5/5
Jedyna z całego zamówienia część która jest zaplombowana i zabezpieczona przez producenta. Nie mam zastrzeżeń.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
.
2022-12-08
 5/5
Super Polecam
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.