Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2596801 textar

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2596801 TEXTAR

2596801 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

25968, 25968 159 0 5, 25969

numer części:

2596801

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 123,2
Wysokość 1 [mm] 42,4
Wysokość 2 [mm] 46,2
Grubość [mm] 15,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 25968
System hamulcowy Teves
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 25968 159 0 5
nr EAN 4019722469251

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2596801 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: PEUGEOT 308 II, 308 II/KOMBI, 308/HATCHBACK 1.2-2.0D 09.13-06.21

Klocki hamulcowe 2596801 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE klocków hamulcowych 2596801 producenta TEXTAR

PEUGEOT

1611331480, 1619791480

numery OEM:
PEUGEOT      1611331480
PEUGEOT      1619791480

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2596801 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2596801 TEXTAR:

Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Ok.
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Krzysztof, Iwiny
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Jachranka
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Anrzej, Tarnowskie Gory
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2020-08-19
 5/5
Klocki pierwsza klasa
Grzegorz, Legionowo
2021-06-09
 5/5
Renomowana marka, trudno odnieść się do jakości produktu ponieważ został zainstalowany tydzień temu.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
astex, Zielonka
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
IWONA, ZIELONKA
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rybnik
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Sosnowiec
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
Mariusz, Częstochowa
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
Krzysztof, Lubań
2021-07-06
 5/5
Ten sam klocek zakupiony w DE ma na pleckach wybijany kod produktu a u nas tylko nadruk... Oby jakościowo był podobny :)
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
.
astex, Zielonka
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2023-07-23
 5/5
Ok
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.