Średnica bębna hamulcowego | 200 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 40 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 245 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 57 |
Wzór otworów/Ilość otworów | 04/08 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 201 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 64 |
Ciężar [kg] | 3,8 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 26,3 |
Szerokość opakowania [cm] | 25,9 |
Wysokość opakowania [cm] | 8,6 |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0326 0 1 |
nr EAN | 4019722414558 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94032600 TEXTAR
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
4351163B00, 4351163B10, 4351163B10000
4351163B00, 4351163B10
SUBARU | 4351163B00 | |
SUBARU | 4351163B10 | |
SUZUKI | 4351163B00 | |
SUZUKI | 4351163B10 | |
SUZUKI | 4351163B10000 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94032600 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94032600 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.