Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D18002TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D18002TT THERMOTEC

D18002TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
59.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D18002TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D18002TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: SUZUKI ALTO I, ALTO II, ALTO III, CARRY, LJ80, MARUTI, SAMURAI, SC100, SJ410, SUPER CARRY 0.8/1.0 10.77-12.04

Pompa cieczy chłodzącej D18002TT ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D18002TT producenta THERMOTEC

SUZUKI

1740072801, 1740073001, 1740073002, 1740073003, 1740073012, 1740073013, 1740073810, 1740073811, 1740073820, 1740078820, 1740078821

numery OEM:
SUZUKI      1740072801
SUZUKI      1740073001
SUZUKI      1740073002
SUZUKI      1740073003
SUZUKI      1740073012
SUZUKI      1740073013
SUZUKI      1740073810
SUZUKI      1740073811
SUZUKI      1740073820
SUZUKI      1740078820
SUZUKI      1740078821

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D18002TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.