Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D18004TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D18004TT THERMOTEC

D18004TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D18004TT
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D18004TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D18004TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: CHEVROLET METRO, SUBARU JUSTY II, SUZUKI ALTO IV, ALTO V, ALTO VI, BALENO, CARRY, JIMNY, SAMURAI, SWIFT, SWIFT I, SWIFT II 0.99-1.3 10.83-

Pompa cieczy chłodzącej D18004TT ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D18004TT producenta THERMOTEC

SUZUKI

1740082820, 1740082821, 1740082822, 1740082823, 1740082840, 1740082840H, 1740082850, 1740082851

numery OEM:
SUZUKI      1740082820
SUZUKI      1740082821
SUZUKI      1740082822
SUZUKI      1740082823
SUZUKI      1740082840
SUZUKI      1740082840H
SUZUKI      1740082850
SUZUKI      1740082851
BUGATTI      PA9303

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D18004TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.