Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1D019TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1D019TT THERMOTEC

D1D019TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1D019TT
Pompa cieczy chłodzącej D1D019TT
D1D019TT
thermotec D1D019TT Pompa cieczy chłodzącej
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1D019TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1D019TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 155, 156, 159, 166, BRERA, GIULIETTA, GT, GTV, SPIDER, FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA 1.4-3.0 08.92-10.18

Pompa cieczy chłodzącej D1D019TT ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1D019TT producenta THERMOTEC

FIAT

60586222, 60811328

ALFA ROMEO

60586222, 60811328

LANCIA

60586222, 60811328

numery OEM:
ALFA ROMEO      60586222
ALFA ROMEO      60811328
FIAT      60586222
FIAT      60811328
LANCIA      60586222
LANCIA      60811328
BUGATTI      PA5009

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1D019TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.