Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1F073TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1F073TT THERMOTEC

D1F073TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1F073TT
Pompa cieczy chłodzącej D1F073TT
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1F073TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1F073TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 159, 166, BRERA, GIULIA, GIULIETTA, GT, MITO, SPIDER, STELVIO, CADILLAC BLS, CHEVROLET CRUZE, FIAT 500L, 500X 1.6D-3.0D 11.02-

Pompa cieczy chłodzącej D1F073TT ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1F073TT producenta THERMOTEC

ALFA ROMEO

46804051, 55209993

FIAT

46804051, 55209993

OPEL

1334147

SAAB

93179114

LANCIA

46804051, 55209993

numery OEM:
ALFA ROMEO      46804051
ALFA ROMEO      55209993
FIAT      46804051
FIAT      55209993
LANCIA      46804051
LANCIA      55209993
OPEL      1334147
RENAULT      7701057951
SAAB      93179114
VAUXHALL      93179114
BUGATTI      PA10017

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1F073TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.