Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1G042TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1G042TT THERMOTEC

D1G042TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1G042TT
Pompa cieczy chłodzącej D1G042TT
D1G042TT
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1G042TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1G042TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: ALFA ROMEO 155, 164, 33, CHRYSLER GRAND VOYAGER III, VOYAGER II, VOYAGER III, VOYAGER IV, FORD SCORPIO II, JEEP CHEROKEE 1.8D-3.1D 01.88-02.08

Pompa cieczy chłodzącej D1G042TT ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1G042TT producenta THERMOTEC

ROVER

GWP2523

FORD

1032940

OPEL

1334123, 91151669

numery OEM:
CHRYSLER      4864566
FORD      1032940
OPEL      1334123
OPEL      91151669
ROVER      GWP2523
VAUXHALL      91151669
VAUXHALL      R1160044
BUGATTI      PA5014
BUGATTI      PA5914
JEEP      4864566

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1G042TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.