Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 108 752 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 TOPRAN

108 752 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 108 752
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

108 752

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Rodzaj korpusu obudowa metalowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4, 90 B3, A6 C4, CABRIOLET B3, SEAT CORDOBA, IBIZA II, VW GOLF III, PASSAT B3/B4, TRANSPORTER T4, VENTO 1.8-2.8 10.86-06.03

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 producenta TOPRAN

AUDI

095325429C, 095325429D

VOLKSWAGEN

095325429C, 095325429D

SEAT

095325429C, 095325429D

numery OEM:
AUDI      095 325 429C
AUDI      095 325 429D
SEAT      095 325 429C
SEAT      095 325 429D
VOLKSWAGEN      095 325 429C
VOLKSWAGEN      095 325 429D

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.