Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » 110 288 topran
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 110 288 TOPRAN

110 288 Zacisk hamulca TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

110 288

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa
parzyste numery artykułów110 289

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 110 288 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-3.2 11.94-05.13
numery OEM:
AUDI      8E0 615 123A
AUDI      8E0 615 123AV
AUDI      8E0 615 123AX
SEAT      8E0 615 123A
SEAT      8E0 615 123AV
SEAT      8E0 615 123AX
SKODA      8E0 615 123A
SKODA      8E0 615 123AV
SKODA      8E0 615 123AX
VOLKSWAGEN      8E0 615 123A
VOLKSWAGEN      8E0 615 123AV
VOLKSWAGEN      8E0 615 123AX

Zastosowanie Zacisk hamulca 110 288 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu