Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
Zestaw pełny | |
Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z osłoną |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Średnica przegubu [mm] | 100 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 115 001 TOPRAN
AUDI | 1J0 498 103A | |
AUDI | 1J0 498 103AV | |
AUDI | 1J0 498 103AX | |
SEAT | 1J0 498 103A | |
SEAT | 1J0 498 103AV | |
SEAT | 1J0 498 103AX | |
SKODA | 1J0 498 103A | |
SKODA | 1J0 498 103AV | |
SKODA | 1J0 498 103AX | |
VOLKSWAGEN | 1J0 498 103A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 498 103AV | |
VOLKSWAGEN | 1J0 498 103AX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 115 001 TOPRAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.