Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 115 330 topran

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 115 330 TOPRAN

115 330 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

115 330

producent:

TOPRAN

Typ pompy pompa łopatkowa
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
dla producentów przekładni kierowniczych KAYABA
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 115 330 TOPRAN

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI Q7, VW TOUAREG 3.0D-6.0D 10.02-08.15

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 115 330 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 115 330 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

7L6422154, 7L6422154B, 7L6422154D, 7L6422154E

AUDI

7L6422154, 7L6422154B, 7L6422154D, 7L6422154E

numery OEM:
AUDI      7L6 422 154
AUDI      7L6 422 154B
AUDI      7L6 422 154D
AUDI      7L6 422 154E
VOLKSWAGEN      7L6 422 154
VOLKSWAGEN      7L6 422 154B
VOLKSWAGEN      7L6 422 154D
VOLKSWAGEN      7L6 422 154E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 115 330 TOPRAN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.