Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 200 398 topran

Piasta koła 200 398 TOPRAN

200 398 Piasta koła TOPRAN
topran 200 398
Piasta koła 200 398
200 398
topran 200 398 Piasta koła
Piasta koła 200 398 topran
Piasta koła 200 398 topran
Piasta koła 200 398 topran
Piasta koła 200 398 topran
Piasta koła 200 398 topran
Piasta koła 200 398 topran
Piasta koła 200 398 topran
Piasta koła 200 398 topran

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

200 398

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Felga, ilość otworów 4
Ilość zębów 22
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Ilość na oś 2
Średnica otworu centrującego [mm] 39
średnica zewnętrzna [mm] 120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 200 398 TOPRAN

Piasta koła przód pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, VECTRA B 1.6/1.7D 12.91-07.03

Piasta koła 200 398 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Piasta koła 200 398 producenta TOPRAN

OPEL

0326196, 326196

numery OEM:
OPEL      03 26 196
OPEL      3 26 196
VAUXHALL      90468645

Zastosowanie Piasta koła 200 398 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła 200 398 TOPRAN:

Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.