02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Opel ASTRA J Furgon/hatchback (P10) 1.6 CDTi (2013-2015) 136km » 207 391 topran
wybrany samochód: 
Opel Astra J Furgon/hatchback (p10) 1.6 Cdti (2013-2015) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łożysk koła 207 391 TOPRAN

207 391 Zestaw łożysk koła TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

207 391

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Felga, ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaŁożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym czujnikiem prędkości obrotowej koła
Ilość na oś2
Ilość biegunów2
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakładką ze smarem
średnica zewnętrzna [mm]137

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 207 391 TOPRAN

Zestaw łożyska koła z piastą przód pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.6-3.2 04.02-01.09
numery OEM:
OPEL      16 03 143
OPEL      16 03 243
OPEL      16 03 294
VAUXHALL      93171495
VAUXHALL      93175327
VAUXHALL      93186387

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 207 391 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 207 391 TOPRAN:

2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.