Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Felga, ilość otworów | 5 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem prędkości obrotowej koła | |
Ilość na oś | 2 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakładką ze smarem | |
średnica zewnętrzna [mm] | 137 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 207 391 TOPRAN
OPEL | 16 03 143 | |
OPEL | 16 03 243 | |
OPEL | 16 03 294 | |
VAUXHALL | 93171495 | |
VAUXHALL | 93175327 | |
VAUXHALL | 93186387 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 207 391 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 207 391 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.