Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » 207 620 topran

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 207 620 TOPRAN

207 620 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów TOPRAN
 

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

207 620

producent:

TOPRAN

Materiał blacha stalowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 207 620 TOPRAN

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: ALFA ROMEO MITO; CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN; FIAT 500, 500 C, 500L, 500X, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA 1.3D 06.03-
numery OEM:
ALFA ROMEO      73500063
CITROËN      0249 G7
FIAT      73500063
FORD      1 563 470
FORD      9S516584BA
LANCIA      73500063
OPEL      47 08 530
OPEL      56 07 842
PEUGEOT      0249 G7
VAUXHALL      93177255
VAUXHALL      93193361

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 207 620 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 207 620 TOPRAN:

2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-11
 5/5
Zamawiałem 206 513 przez telefon, konsultant dobrze mi dobrał tą część
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-19
 5/5
Polecam uszczelkę.
2020-12-07
 5/5
Produkt nowy bez zastrzeżeń, okaże się w trakcie eksploatacji.
2022-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.