Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 208 641 topran

Łożysko koła 208 641 TOPRAN

208 641 Łożysko koła TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

208 641

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 115
Felga, ilość otworów 5
średnica zewnętrzna [mm] 146
średnica piasty koła [mm] 34
Ilość na oś 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem nadajnika impulsów ABS

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 208 641 TOPRAN

Zestaw łożyska koła z piastą przód pasuje do: CHEVROLET CRUZE, ORLANDO, OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA 1.3D-2.0D 05.09-

Łożysko koła 208 641 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Łożysko koła 208 641 producenta TOPRAN

OPEL

0328001, 0328021, 328001, 328021

CHEVROLET

13502829, 13583479

numery OEM:
OPEL      03 28 001
OPEL      03 28 021
OPEL      3 28 001
OPEL      3 28 021
VAUXHALL      13502829
VAUXHALL      13583479
CHEVROLET      13502829
CHEVROLET      13583479

Zastosowanie Łożysko koła 208 641 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko koła 208 641 TOPRAN:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.