Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 301 365 topran

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 301 365 TOPRAN

301 365 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ TOPRAN
topran 301 365
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 301 365
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

301 365

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Gwint zewn. [mm] M 10 x 1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M 14 x 2,0
Długość [mm] 75

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 301 365 TOPRAN

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FORD FOCUS I 1.4-2.0 10.98-03.05

Firma TOPRAN będąca wytwórcą części końcówka drążka 301 365 jest głównym wytwórcą części samochodowych dla kategorii końcówka drążka i uznanym na świecie liderem w dziedzinie motoryzacji.
Końcówka drążka 301 365 produkowany jest w zakładach TOPRAN przy zastosowaniu najnowszych technologii i właściwych reżimów jakościowych.
Wytworzona w zakładach TOPRAN część końcówka drążka 301 365 wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. TOPRAN stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby produkowane przez niego końcówki drążka spełniały wymagania uzytkowników aut.
Opinie praktyków o końcówce drążka 301 365 są jak najlepsze. Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi parametrami eksploatacyjnymi i użytkowymi ma wysokie notowania u fachowców motoryzacyjnych.
Końcówka drążka 301 365 ma zastosowanie do samochodu FORD TRACER od 1994.06 oraz wielu innych modeli aut.
Zgodnie z deklaracją producenta oglądanej części końcówka drążka oznaczonej numerem 301 365, o jej dopasowaniu do samochodów FORD, może wystąpić sytuacja, że konieczny będzie kontakt ze sklepem celem ustalenia poprawności doboru tej części zamiennej.
Zakup w sklepie z częściami e-autoparts.pl części 301 365 firmy TOPRAN to doskonały pomysł jeżeli szukasz produktu o dobrej reklacji cena/jakość i zamierzasz eksploatować swoje auto w dłuższej perspektywie czasu. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka 301 365 w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
FORD      1 074 305
FORD      1 107 013
FORD      98AG3289AA
FORD      98AX3270AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 301 365 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 301 365 TOPRAN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.