Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 301 846 topran

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 301 846 TOPRAN

301 846 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ TOPRAN
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

301 846

producent:

TOPRAN

Długość całkowita [mm] 402
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Gwint zewn. [mm] M 16 x 1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M 16 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 301 846 TOPRAN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 402mm) pasuje do: FORD FIESTA VI, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 1.25-3.2D 01.00-01.18

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 301 846 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 301 846 producenta TOPRAN

FORD

1370709, 4059923, 4602028, 6C113L519AA, YC153L519AA, YC153L519AB

numery OEM:
FORD      1 370 709
FORD      4 059 923
FORD      4 602 028
FORD      6C113L519AA
FORD      YC153L519AA
FORD      YC153L519AB

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 301 846 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 301 846 TOPRAN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.