Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 302 240 topran

Mocowanie amortyzatora 302 240 TOPRAN

302 240 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 302 240
Mocowanie amortyzatora 302 240
302 240
topran 302 240 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora 302 240 topran
Mocowanie amortyzatora 302 240 topran
Mocowanie amortyzatora 302 240 topran
Mocowanie amortyzatora 302 240 topran
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

302 240

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska walcowego
Ilość na oś 2
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków 
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Zamiana tylko w parach 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 302 240 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-3.0 10.00-03.07

Mocowanie amortyzatora 302 240 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Mocowanie amortyzatora 302 240 producenta TOPRAN

FORD

1122893, 1S713K155AE, 1S7W3K155AF, 1S7W3K155AG, 4386426, 4609099

numery OEM:
FORD      1 122 893
FORD      1S713K155AE
FORD      1S7W3K155AF
FORD      1S7W3K155AG
FORD      4 386 426
FORD      4 609 099

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 302 240 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 302 240 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).