Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 35622 original imperium

Mocowanie amortyzatora 35622 ORIGINAL IMPERIUM

35622 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35622

Masa [g] 402
Wymagana ilość 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8033989129198

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 35622 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-3.0 10.00-03.07

Mocowanie amortyzatora 35622 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Mocowanie amortyzatora 35622 producenta ORIGINAL IMPERIUM

FORD

1117734, 1122893, 1S713K155AD, 1S713K155AE, 1S7W3K155AE, 1S7W3K155AF, 1S7W3K155AG, 4386426, 4609099

numery OEM:
FORD      1117734
FORD      1122893
FORD      1S713K155AD
FORD      1S713K155AE
FORD      1S7W3K155AE
FORD      1S7W3K155AF
FORD      1S7W3K155AG
FORD      4386426
FORD      4609099

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 35622 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 35622 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).