Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 302 776 topran

Cięgło, hamulec postojowy 302 776 TOPRAN

302 776 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

302 776

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy w środku

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 302 776 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego środek L/P pasuje do: FORD TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8/1.8D 06.02-12.13
numery OEM:
FORD      1 357 869
FORD      1 461 837
FORD      1 475 241
FORD      1 516 240
FORD      2T142A603AF
FORD      2T142A603AH
FORD      2T142A603AJ
FORD      4 439 339
FORD      7T162A603AA
FORD      7T162A603AB
zamienniki:
V25-30062
brak
VAICO
FO02200
brak
KAWE
8AS 355 669-891
brak
HELLA
FHB434534
brak
FERODO

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 302 776 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.