Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 9025121 nk

Cięgło, hamulec postojowy 9025121 NK

9025121 Cięgło, hamulec postojowy NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9025121

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1792/1582x2
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858670382

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9025121 NK

LINKA HAM. RĘCZ. FORD T. TRANSIT CONNECT 02- LE/PR KPL.
numery OEM:
FORD      1357869
FORD      1461837
FORD      1475241
FORD      1516240
FORD      4367114
FORD      4388052
FORD      4407357
FORD      4419300
FORD      4439339
FORD      4439345
FORD      4539856
FORD      5030119
FORD      5135368
FORD      7T162A603AD

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9025121 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9025121 NK:

2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.