Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Ilość na oś | 2 |
Felga, ilość otworów | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba łączników flanszy | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z trzpieniem stojącym |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 304 566 TOPRAN
FORD | 1 377 119 | |
FORD | 1 501 070 | |
FORD | 1 570 733 | |
FORD | 1 753 553 | |
FORD | 1 778 502 | |
FORD | 6G912C299AAB | |
FORD | 6G912C299AAC | |
FORD | 6G912C299AAD | |
FORD | 6G912C299AAE | |
FORD | AG9C2B664AAA |
Zastosowanie Łożysko koła 304 566 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 304 566 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.