Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 401 324 topran

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 401 324 TOPRAN

401 324 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ TOPRAN
topran 401 324
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 401 324
401 324
topran 401 324 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

401 324

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Gwint zewn. 1 [mm] M 14 x 1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M 16 x 1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 401 324 TOPRAN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 258mm) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (W210) 2.0-5.0 06.95-03.03

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 401 324 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 401 324 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

2103380415, A2103380415

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 338 04 15
MERCEDES-BENZ      A210 338 04 15

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 401 324 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 401 324 TOPRAN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.