Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 500 652 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 652 TOPRAN

500 652 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 500 652
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 652
500 652
topran 500 652 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

500 652

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Rodzaj korpusu obudowa metalowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 652 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 5 (E34), 7 (E32) 2.0-5.0 03.87-09.94
numery OEM:
BMW      2431 1 218 204
BMW      2431 1 218 571

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 652 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 500 652 TOPRAN:

2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.