Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 500 922 topran

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 500 922 TOPRAN

500 922 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ TOPRAN
topran 500 922
50.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

500 922

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
parzyste numery artykułów 500 921
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
Gwint zewn. [mm] M 14 x 1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M 14 x 1,5
Długość [mm] 140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 500 922 TOPRAN

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84), Z4 (E89) 1.6-4.0 06.04-08.16

Znaczna część kierowców aut świetnie zdaje sobie sprawę, że ich pojazd posiada część końcówka drążka, której producentem może być lub jest znana firma TOPRAN. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu 500 922.
Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach TOPRAN, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze 500 922, produkowane są z zachowaniem wysokich standardów i w oparciu o surowe normy jakościowe.
Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka 500 922, to efekt wyjątkowych starań producenta TOPRAN w sposobie wykonania i zastosowania wysokiej jakości surowców przy produkcji. Końcówki drążka dostawcy TOPRAN mają dobrą opinię wśród użytkowników i mechaników samochodowych montujących te części w swoich warsztatach.
Końcówka drążka 500 922 ma zastosowanie do samochodu BMW 3 Touring (E91) od 2004.12 oraz wielu innych modeli aut.
Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą aktualnie oglądasz pasuje do samochodów marki BMW jednak w przypadku wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu celem weryfikacji doboru tej auto części.
Sklep z częściami e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych 500 922 w najniższej cenie w polskim internecie, zapewniamy szybką dostawę do Odbiorcy i dużo rodzajów sposobów płatności. Końcówki drążka 500 922 można także odebrać osobiście w naszym punkcie odbiorów w Warszawie na Targówku przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
BMW      3210 6 765 090

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 500 922 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 500 922 TOPRAN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.