Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 502 752 topran

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 502 752 TOPRAN

502 752 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

502 752

producent:

TOPRAN

Pojedyncze części, patrz: lista części 
Rodzaj filtra Filtr sitowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Liczba śrub 13
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

skład zestawu:
501 746 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów
501 747 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 502 752 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MINI (R50, R53), (R52) 1.6 06.01-07.08

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 502 752 ma zastosowanie do modeli samochodów

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 502 752 producenta TOPRAN

MINI

24110KIT741

numery OEM:
MINI      2411 0 KIT 741
zamienniki:
V20-0972
brak
VAICO

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 502 752 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 502 752 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.