Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 625 374 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 374 TOPRAN

625 374 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

625 374

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Wkład filtra
Kształt cylindryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Typ skrzyni biegów DQ200
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
średnica zewnętrzna [mm] 30
Wysokość [mm] 47
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 374 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON 1.0-3.6 02.03-
numery OEM:
AUDI      0AM 325 433D
AUDI      0AM 325 433E
SEAT      0AM 325 433D
SEAT      0AM 325 433E
SKODA      0AM 325 433D
SKODA      0AM 325 433E
VOLKSWAGEN      0AM 325 433D
VOLKSWAGEN      0AM 325 433E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 374 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 374 TOPRAN:

2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.