Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8L1) 1.9 TDI (1996.09-2001.07) 90km » 631 412 topran
wybrany samochód: 
Audi A3 (8l1) 1.9 Tdi (1996.09-2001.07) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 631 412 TOPRAN

631 412 Zacisk hamulca TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

631 412

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]29,5
System hamulcowyATE / Teves
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
parzyste numery artykułów631 411
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]308

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 631 412 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TOUAREG, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6 1.9D-6.0 10.02-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0 615 124A
VOLKSWAGEN      7H0 615 124C
VOLKSWAGEN      7L6 615 124F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 631 412 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu