Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 700 109 topran

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 700 109 TOPRAN

700 109 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TOPRAN
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

700 109

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 700 109 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II 0.9-2.0 05.90-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 700 109 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 700 109 producenta TOPRAN

RENAULT

6001025850, 7700800107, 8200651172

DACIA

6001025850, 7700800107, 8200651172

numery OEM:
RENAULT      6001 025 850
RENAULT      7700 800 107
RENAULT      8200 651 172
DACIA      6001 025 850
DACIA      7700 800 107
DACIA      8200 651 172

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 700 109 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 700 109 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).