Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 700 627 topran

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 627 TOPRAN

700 627 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ TOPRAN
topran 700 627
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 627
700 627
topran 700 627 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

700 627

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
dla producentów przekładni kierowniczych TRW

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 627 TOPRAN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 296mm) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, THALIA I, THALIA II 1.2-2.0 02.98-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 627 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 627 producenta TOPRAN

RENAULT

7701472734, 7701472735

numery OEM:
RENAULT      7701 472 734
RENAULT      7701 472 735

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 627 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 627 TOPRAN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.