Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 700 686 topran

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 686 TOPRAN

700 686 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ TOPRAN
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

700 686

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M 14 x 1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M 14 x 1,5
Długość przegub osiowy [mm] 228

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 686 TOPRAN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 228mm) pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), RENAULT FLUENCE, GRAND SCENIC III 1.2-Electric 09.03-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 686 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 686 producenta TOPRAN

RENAULT

485215612R, 7701478406

MERCEDES-BENZ

4153200089, 4154600000, A4153200089, A4154600000

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      415 320 00 89
MERCEDES-BENZ      415 460 00 00
MERCEDES-BENZ      A415 320 00 89
MERCEDES-BENZ      A415 460 00 00
RENAULT      4852 156 12R
RENAULT      7701 478 406

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 686 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 700 686 TOPRAN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.