Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 720 430 topran

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 720 430 TOPRAN

720 430 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ TOPRAN
topran 720 430
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 720 430
720 430
topran 720 430 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

720 430

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu M 10 x 1,25 mm
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego M 14 x 1,5 mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 720 430 TOPRAN

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CITROEN C8, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 807, EXPERT 1.6-3.0 10.95-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 720 430 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 720 430 producenta TOPRAN

CITROËN

405912

PEUGEOT

405912

FIAT

77362279

LANCIA

77362279

numery OEM:
CITROËN      4059 12
FIAT      77362279
LANCIA      77362279
PEUGEOT      4059 12

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 720 430 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 720 430 TOPRAN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.