Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 721 670 topran

Cięgło, hamulec postojowy 721 670 TOPRAN

721 670 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

721 670

producent:

TOPRAN

Układ hamulcowy dla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 721 670 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1610mm/800mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, PEUGEOT 1007 1.1-1.6D 07.03-

Cięgło, hamulec postojowy 721 670 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 721 670 producenta TOPRAN

CITROËN

4745W3, 474615

PEUGEOT

4745W3, 474615

numery OEM:
CITROËN      4745 W3
CITROËN      4746 15
PEUGEOT      4745 W3
PEUGEOT      4746 15

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 721 670 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.