Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS | |
Felga, ilość otworów | 4 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 140 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 | |
Ilość na oś | 2 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba łączników flanszy | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z trzpieniem stojącym |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 820 935 TOPRAN
HYUNDAI | 52750 07100 | |
HYUNDAI | 52750 1C100 | |
HYUNDAI | 52750 1G100 | |
HYUNDAI | 52750 1G101 | |
KIA | 52750 07100 | |
KIA | 52750 1C100 | |
KIA | 52750 1G100 | |
KIA | 52750 1G101 |
Zastosowanie Łożysko koła 820 935 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 820 935 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.