Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHN276E trw

Zacisk hamulca BHN276E TRW

BHN276E Zacisk hamulca TRW
trw BHN276E
Zacisk hamulca BHN276E
BHN276E
trw BHN276E Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHN276E trw
Zacisk hamulca BHN276E trw
219.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHN276E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał Aluminium
Średnica 1 [mm] 38
parzyste numery artykułów BHN275E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937366897

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHN276E TRW

Koszt kaucji: 26.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A1, A3, TT, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, LEON, TOLEDO II 1.0-2.5 09.96-

Zacisk hamulca BHN276E ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Zacisk hamulca BHN276E producenta TRW

SEAT

1J0615424D, 1J0615424F, 1J0615424H

AUDI

1J0615424D, 1J0615424F, 1J0615424H, 8N0615424D

VOLKSWAGEN

1J0615424D, 1J0615424F, 1J0615424H

SKODA

1J0615424D, 1J0615424F, 1J0615424H

numery OEM:
AUDI      1J0 615 424 D
AUDI      1J0 615 424 F
AUDI      1J0 615 424 H
AUDI      8N0 615 424 D
SEAT      1J0 615 424 D
SEAT      1J0 615 424 F
SEAT      1J0 615 424 H
SKODA      1J0 615 424 D
SKODA      1J0 615 424 F
SKODA      1J0 615 424 H
VOLKSWAGEN      1J0 615 424 D
VOLKSWAGEN      1J0 615 424 F
VOLKSWAGEN      1J0 615 424 H

Zastosowanie Zacisk hamulca BHN276E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHN276E TRW:

Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
zobacz instrukcję montażu BHN276Ezobacz instrukcję montażu BHN276E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu