Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHN358E trw

Zacisk hamulca BHN358E TRW

BHN358E Zacisk hamulca TRW
trw BHN358E
Zacisk hamulca BHN358E
BHN358E
trw BHN358E Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHN358E trw
Zacisk hamulca BHN358E trw
Zacisk hamulca BHN358E trw
722.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHN358E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulca Zacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Wyposażenie pojazdu do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Materiał Aluminium
Średnica [mm] 38
parzyste numery artykułów BHN357E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937804962

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHN358E TRW

Koszt kaucji: 157.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW PASSAT B6 1.4-3.6 03.05-10.11

Zacisk hamulca BHN358E ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca BHN358E producenta TRW

VOLKSWAGEN

3C0615404, 3C0615404E, 3C0615404G

numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0 615 404
VOLKSWAGEN      3C0 615 404 E
VOLKSWAGEN      3C0 615 404 G
zamienniki:
RS389866A0
brak
FTE automotive GmbH
QBS4420
brak
QUINTON
F 85 219
brak
BREMBO
2147310AM
brak
NK
2147310OE
brak
NK

Zastosowanie Zacisk hamulca BHN358E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHN358E TRW:

Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
zobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358Ezobacz instrukcję montażu BHN358E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu