Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Lada SAMARA (2108, 2109, 2113, 2114) 1300 (1991.09-1999.08) 61km » BWB108 trw
wybrany samochód: 
Lada Samara (2108, 2109, 2113, 2114) 1300 (1991.09-1999.08) 61km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWB108 TRW

BWB108 Cylinderek hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWB108

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaFTE
Średnica [mm]15,9
nr EAN3322937005970

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWB108 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MERCEDES T1 (601), T1 (601, 611), T1 (602), T1 (B601), T1 (B602) 2.3-3.0D 04.77-02.96
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 420 81 18
MERCEDES-BENZ      008 420 42 18
MERCEDES-BENZ      54208118
MERCEDES-BENZ      84204218
MERCEDES-BENZ      A 005 420 81 18
MERCEDES-BENZ      A 008 420 42 18

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWB108 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWB108 TRW:

2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWB108zobacz instrukcję montażu BWB108

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.