Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Peugeot BOXER Furgon 2.2 HDi 110 (2011.03-???) 110km » BWC174 trw
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Furgon 2.2 Hdi 110 (2011.03-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWC174 TRW

BWC174 Cylinderek hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWC174

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaUAC
Średnica [mm]17,5
nr EAN3322937015481

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWC174 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: NISSAN BLUEBIRD, PRAIRIE, STANZA 1.5-2.0 08.81-06.91
numery OEM:
NISSAN      44100-D0110
NISSAN      44100-D0111
NISSAN      44100-D0112
zamienniki:
0 986 475 560
brak
BOSCH
A 12 108
brak
BREMBO
J3231009
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHW4224
brak
FERODO
04-0200
brak
METELLI CIFAM
3276
brak
Car S.p.A (InterCar)
5003174
brak
GIRLING
802224
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWC174 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWC174 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWC174zobacz instrukcję montażu BWC174

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.