Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWC184 trw

Cylinderek hamulcowy BWC184 TRW

BWC184 Cylinderek hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWC184

producent:

TRW

Średnica [mm] 17,5
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937000333

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWC184 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MAZDA 323 II, 323 III 1.1-1.7D 11.80-10.95
numery OEM:
MAZDA      B092-26-610
MAZDA      B216-26-610
MAZDA      B216-26-610A
MAZDA      B216-26-610B
MAZDA      E7GZ2261A
FORD ASIA / OZEANIA      B21626610
zamienniki:
A 12 199
brak
BREMBO
A 12 874
brak
BREMBO
J3233013
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J3233071
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHW4081
brak
FERODO
FHW4288
brak
FERODO
3344
brak
Car S.p.A (InterCar)
3348
brak
Car S.p.A (InterCar)
5003184
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWC184 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWC184 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWC184zobacz instrukcję montażu BWC184

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.