Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWC235 trw

Cylinderek hamulcowy BWC235 TRW

BWC235 Cylinderek hamulcowy TRW
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWC235

producent:

TRW

Ograniczenia producenta HOSEI
Średnica [mm] 17,5
nr EAN 3322937916108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWC235 TRW

numery OEM:
DAIHATSU      47570-B1010
DAIHATSU      47570-B1010-000
SUBARU      47570B1010
TOYOTA      47570-B1010
zamienniki:
J3236001
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHW4516
brak
FERODO
5003235
brak
GIRLING
W4858
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWC235 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWC235 TRW:

2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWC235

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.