Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWD337 trw

Cylinderek hamulcowy BWD337 TRW

BWD337 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWD337

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD337

producent:

TRW

Średnica [mm] 19
Materiał Aluminium
nr EAN 3322937563623

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD337 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAIHATSU TERIOS, TOYOTA ALLION I, AVENSIS, COROLLA, OPA, PREMIO, PROBOX / SUCCEED, RAV 4 II, RUSH 1.3-2.4 04.00-
numery OEM:
DAIHATSU      47550-42020
DAIHATSU      47550-B4010
TOYOTA      47550-42020
TOYOTA      47550-B4010
zamienniki:
J3232101
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHW4335
brak
FERODO
R190032.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4081
brak
Car S.p.A (InterCar)
J3236018
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
5004337
brak
GIRLING
804564
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD337 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD337 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWD337zobacz instrukcję montażu BWD337

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.