Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 1.9 TiD (2006.01-2015.02) 150km » BWF136 trw
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kabriolet (ys3f) 1.9 Tid (2006.01-2015.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF136 TRW

BWF136 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF136

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF136

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica [mm]20,6
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937006908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF136 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN LNA, VISA, PEUGEOT 104 0.6-1.4 11.76-03.91
numery OEM:
CITROËN      79 100 301 70
CITROËN      95569738
PEUGEOT      4402 51
PEUGEOT      4402 53
zamienniki:
A 12 080
brak
BREMBO
FHW053
brak
FERODO
R20011B1
brak
FTE automotive GmbH
3917
brak
Car S.p.A (InterCar)
350583
brak
VALEO
5005136
brak
GIRLING
809910
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF136 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF136 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF136zobacz instrukcję montażu BWF136

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.