Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWF184 trw

Cylinderek hamulcowy BWF184 TRW

BWF184 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF184

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF184

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 20,6
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937012305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF184 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: RENAULT 4, 4/MINIVAN, 5, 6, RODEO 5 0.8/1.1 10.62-06.90
numery OEM:
RENAULT      77 01 002 948
RENAULT      77 01 365 263
RENAULT      77 01 365 383
zamienniki:
A 12 005
brak
BREMBO
FHW095
brak
FERODO
R2092A1
brak
FTE automotive GmbH
04-0053
brak
METELLI CIFAM
3603
brak
Car S.p.A (InterCar)
3637
brak
Car S.p.A (InterCar)
2106
brak
A.B.S.
5005184
brak
GIRLING
803906
brak
NK
8AW 355 532-641
brak
HELLA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF184 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF184 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF184zobacz instrukcję montażu BWF184

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.