Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 (2015.11-???) 83km » BWF209 trw
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 (2015.11-???) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF209 TRW

BWF209 Cylinderek hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF209

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSANKYO
Średnica [mm]20,6
nr EAN3322937035793

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF209 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TOYOTA CROWN, LAND CRUISER, LITEACE, MODEL F 1.5-2.8 04.80-01.95
numery OEM:
TOYOTA      47550-28040
TOYOTA      47550-30120
TOYOTA      47550-39215
zamienniki:
0 986 AB8 010
brak
BOSCH
A 12 521
brak
BREMBO
FHW4287
brak
FERODO
3343
brak
Car S.p.A (InterCar)
J3232012
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
5005209
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF209 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF209 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF209zobacz instrukcję montażu BWF209

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.